Szeretnénk felhívni a figyelmét a Xerox által biztosított távfelügyeleti szolgáltatás csomagunkra, aminek az elnevezése SMart eSolutions. Ez egy több szolgáltatási, megoldásból álló szolgáltatási csomag, aminek az első fontos funkciójára szeretnénk felhívni a figyelmét: Ez a Meter Assistant nevő szolgáltatásunk.
Ezzel a szolgáltatással lehetővé válik a számlálók automatikus, internetes platformon keresztüli továbbítása Xerox felé. Xerox biztosítja Önöket, hogy a berendezésük által Xerox felé elküldött számláló adatok, kizárólag a Xerox és a szolgáltatást végzı szervizpartner számár lesz elérhető. A számláló adatok illetéktelen személyek kezébe nem kerülhetnek. Néhány mondatban
ismertetnénk a szolgáltatás legfőbb jellemzőit:
A SMart eSolutions, a Xerox szolgáltatáscsomagja megkönnyíti a hálózatba kötött Xerox berendezés kezelését. Az összes szolgáltatás hibamentes automatizált engedélyezésével
tökéletes megoldás biztosít bármilyen üzletág számára, ahol egyértelmő, pontos számlázásra, a kellékek automatikus pótlására, valamint a berendezés emelt szintő karbantartására és
támogatására van szükség.
A MeterAssistant automatizálja a leolvasott számlálóadatok begyűjtési és továbbítási folyamatát a Xerox berendezés használatának nyomon követéséhez és a számlázáshoz. Kiiktatja a végfelhasználó időigényes közreműködésének szükségességét, és biztosítja, hogy a leolvasott számlálóadatok megfelelő időben történő továbbítását Xerox felé.
• Növeli a termelékenységet. Amikor telepítették, a MeterAssistant kezeli a teljes számlálóleolvasási folyamatot, és szabaddá teszi az alkalmazottakat más munkavégzés számára.
• Javítja a pontosságot. Mivel a MeterAssistant közvetlenül a berendezésről olvassa le az adatokat, és nem becsült adatokat használ, ezért Ön azért fizet, amit valóban használ.
• Biztosítja a titkosságot. A MeterAssistant az ipari szabványnak megfelelő biztonságos SSL (Secure Socket Layer) technológiát használja, ezzel biztosítva az Ön adatainak védelmét.
A szolgáltatáscsomag másik fontos eleme az ún. SuppliesAssistant, melynek segítségével a rendszer folyamatos ellenőrzés alatt tartja a készülék kellékanyag szintjeit, és szükség esetén a beállított állapotnál figyelmezteti cégünk operátorát a fogyó kellékek újrarendelésére. Használatával elkerülhető a felhalmozott kellék a gépek mellett, mivel a szükséges anyagok a kellékcsere időpontjáig megérkeznek az Ön telephelyére. Ön részéről nem igényel emberi beavatkozást, a szükségletek feldolgozása és megrendelése teljesen automatikus.
A rendszer további szolgáltatása a proaktív szervíz felügyelet, melynek keretein belül az Ön készülékére szabott riasztási események definiálhatók. A rendszer segíti a technikai személyzetet a készüléken fennálló illetve gyakran előforduló egyéb hibák felderítésében még a helyszínre történő kiszállás előtt. Ezen funkció lényegesen csökkentheti a szükséges javítások számát, így készüléke megbízhatósága nagyban megnövekszik.